Berry's Internet Club (BIC) heeft tot doel om haar leden op een leuke en ont­spannen wijze wed­strijd­bridge te laten spelen. Spel­peil­ver­be­te­ring is een speerpunt.

Lidmaatschap BiC

BiC is bij uitstek geschikt om het bridgen te oefenen. Lees hier alle voordelen van uw lidmaatschap.

Lidmaatschap BiC

Hieronder behandelen we puntsgewijs enkele facetten van uw lidmaatschap van BiC. Wat extra uitleg en wat suggesties om u wegwijs te maken als u vragen heeft.
1. Lidmaatschap van de Nederlandse bridge Bond (NBB).
Leden van BiC zijn automatisch lid van de NBB. BiC verzorgt de afdracht van de bondsbijdrage aan de NBB. Deze bondsbijdrage is verplicht en staat apart vermeld op de factuur. Ook als u tevens elders lid bent van een bridgeclub ("dubbellid") is de bondsbijdrage onderdeel van het BiC-lidmaatschap, u mag deze dus niet in mindering brengen op het lidmaatschapsbedrag. Meer informatie over het lidmaatschap van de NBB via BiC kunt u vinden op de speciale pagina van de NBB over het lidmaatschap van de NBB. Heeft u verder toch nog vragen over het lidmaatschap van de NBB? De helpdesk van BiC kan u verder helpen.
2. Uw NBB-lidnummer.
BiC meldt alle nieuwe leden aan bij de NBB. Zodra BiC van de NBB een lidnummer krijgt plaatsen wij het in het profiel op BiC. Uw profiel kunt u vinden door na verbinden met BiC, te kiezen voor Profiel, linksonder. Heeft u het lidnummer eerder nodig dan kunt u contact opnemen met de helpdesk van BiC.
3. Betaling lidmaatschap.
BiC doet niet aan automatisch afschrijven. U ontvangt van ons een factuur en draagt zelf zorg voor tijdige betaling. Is er iets misgegaan met uw betaling? Heeft u bijvoorbeeld 2x betaald, stuur dan een email naar de administratie: info@bicbridge.nl onder vermelding van uw BiC lidmaatschapsnummer. Onterechte betalingen worden ieder kwartaal door de administratie teruggestort, uw melding helpt bij dat proces. Als u de factuur kwijt bent of niet heeft ontvangen dan kunt u bij de helpdesk een duplicaat opvragen.
4. Veelgestelde vragen over BiC.
Om u snel te helpen hebben we vragen die regelmatig gesteld worden verzameld op de veelgestelde vragen pagina: de FAQ (Frequently Asked Questions). Niet alleen antwoorden maar ook veel tips en suggesties bij technische problemen worden op de FAQ behandeld.
5. Ledenkorting.
BiC-leden kunnen de software en boeken van Berry Westra met korting aanschaffen. Een eigen licentie van onze App365 titels voor tablets (iOS, Android en Windows), PC en Mac kunt u op www.tabletbridge.nl met korting aanschaffen via iDEAL of per email.
Boeken, downloads en cd's kunt u via de BiC-shop bestellen. U kunt de BiC-shop betreden door in te loggen op BiC (op de PC) en op het winkelwagentje middenonder te klikken. Als de BiC-shop gesloten is (bijvoorbeeld tijdens feestdagen en vakantie-periodes) ontbreekt het winkelwagentje en geldt de korting niet.
6. Leveringsvoorwaarden.
Op al onze leveringen is het Nederlandse recht van toepassing. Bij problemen kunt u altijd per e-mail contact met ons opnemen. Samen met u zoeken we dan naar een geschikte oplossing. Op een aparte pagina staan onze uitgebreide algemene leveringsvoorwaarden.
7. Privacy verklaring.
Wij geven om uw privacy en doen al het mogelijke om uw privacy te beschermen. Alle persoonlijke gegevens worden met inachtneming van de bepalingen van de Europese privacywet de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) door ons opgeslagen en verwerkt.
U kunt uw rechten bij onze privacy verklaring nalezen.
8. Helpdesk van BiC.
Onze FAQ is altijd beschikbaar, kijk deze bij vragen of problemen eerst door. Komt u er met de FAQ niet uit? Onze professionele helpdesk kan tijdens kantooruren snel en adequaat uw vragen beantwoorden.
Stel uw vraag bij voorkeur per email via: helpdeskbic@bridge.nl
Telefonisch is de helpdesk bereikbaar op: 030-2759909 of 030-2759916